De Fixxed App: optimale bewonerscommunicatie!

9 maart 2021

Een reparatie melden binnen 20 seconden, 24 uur per dag een vraag stellen en geen last van wachtenden in een (telefoon)rij. Het is vanaf nu allemaal mogelijk met de WocoAPP van Fixxed. Korte lijnen, transparantie en duidelijkheid: deze app, die we samen met E-Vontuur ontwikkelden, zorgt voor optimale bewonerscommunicatie.

Eenvoud en gemak.

Het doel van de app is om een stukje gemak toe te voegen aan de communicatie tussen ons en de bewoner. En dat lukt aardig. De eenvoudige en intuïtieve lay-out van de app, zonder onnodige toeters en bellen, maakt het voor bewoners mogelijk om snel en gemakkelijk met Fixxed in contact te komen. Onlangs werd de app al gelanceerd voor de bewoners van 350 woningen van Borgdonck.

fixxed-app-banbouw-fixxed

In de praktijk.

Maar werkt het dan allemaal echt zo makkelijk als dat het wordt beschreven? Het antwoord hierop is: ja! De WocoAPP is te downloaden in zowel de App Store als in Google Play. Na registratie is de app klaar voor gebruik en hoeft een bewoner deze enkel maar te openen en een optie in het keuzemenu te selecteren. Doordat de app 24 uur per dag beschikbaar is bestaat de mogelijkheid om op elk moment van de dag een reparatieverzoek in te dienen. Bij het reparatieverzoek kunnen tevens foto’s worden toegevoegd van de melding, met daarbij een toelichtende tekst. Verzenden maar en klaar!

Koppeling met ons systeem.

Doordat de app is gekoppeld met ons BouwWorks systeem worden alle reparatieverzoeken en meldingen direct geregistreerd. Hierdoor kan ons klantcontactcentrum snel schakelen, direct stappen ondernemen en onze multidisciplinaire vaklieden op pad te sturen om het euvel te verhelpen. Zo zorgen we samen nog sneller voor tevreden bewoners en gebruikers.