Wij verzorgen het reparatie-onderhoud in meer dan 25 woon- en zorgcomplexen van Wooninc. Bewoners die een reparatieverzoek hebben dat voortkomt uit een storing, schade of calamiteit, melden dit rechtstreeks bij ons onderhoudsteam of bij de huismeester. Een kan variëren van een lekkende kraan tot een klemmende deur. Dankzij ons softwaresysteem kunnen we, direct na het contact met de bewoner, de juiste onderhoudsmonteur inplannen. De bewoner weet ook precies hoe laat wij komen, doordat er automatisch een melding wordt verstuurd van het tijdstip waarop wij langs komen. Dit maakt het voor alle partijen overzichtelijk en transparant. En wij vertrekken pas weer op het moment dat de bewoner tevreden is.
Mutatie onderhoud
In opdracht van Wooninc. voeren wij het mutatie onderhoud uit in diverse complexen, waarbij we jaarlijks honderden woningen weer verhuurklaar opleveren. Wanneer een woning leeg komt te staan, krijgen wij de opdracht om de APK, VTK en schoonmaak op te pakken. Onder APK valt bijvoorbeeld het afstellen van kranen, afhangen van deuren en het herstellen van de kitranden en onder VTK werkzaamheden verstaan we de water-, gas- en elektrotechnische installaties. Wooninc. kan er bij ons van op aan dat we een woning binnen drie dagen opleveren.
Herinrichting diverse locaties
In 2023 is het onderhoud van de entree van Kronehoef, de ontmoetingsruimte D’n Herd en de Imker gepland. De entree van de Kronehoef is toe aan een vernieuwing. Hierbij zullen niet alleen de binnenzijde van de entree vernieuwd worden maar ook de buitenzijde, denk bijvoorbeeld aan de toegangsdeur, inrit en groen. De twee ontmoetingsruimte (D’n Herd en de Imker) krijgen ook een opknapbeurt. Beide ruimtes krijgen een nieuwe interieur.