Fixxed app.
Bewoners die een reparatie melden binnen 20 seconden, 24 uur per dag een vraag kunnen stellen en geen last hebben van wachtenden in een (telefoon)rij. Het is allemaal mogelijk met de Fixxed App. Korte lijnen, transparantie en duidelijkheid: deze app zorgt voor optimale bewonerscommunicatie waarbij gebruiksgemak voor bewoners bovenaan staat.
Hoe werkt het?
Voor zowel Android (vanaf versie 5.0) als iOS (vanaf versie 10.3) is de app beschikbaar en gratis te downloaden in de Google Play Store of de App Store. Bewoners registreren zich eenmalig op het eigen adres en de app is klaar voor gebruik. Men hoeft vervolgens de Fixxed App maar te openen en in slechts enkele stappen kan er aangegeven worden wat het euvel is, kan men contact opnemen of een verhaal doen.
Doordat de app 24 uur per dag beschikbaar is, bestaat de mogelijkheid om op elk moment van de dag een reparatieverzoek in te dienen. Bij het reparatieverzoek kunnen tevens foto’s worden toegevoegd van de melding, met daarbij een toelichtende tekst. Verzenden maar en klaar!
Koppeling met ons systeem.
De app is gekoppeld met ons BouwWorks systeem en daardoor worden alle reparatieverzoeken en meldingen direct geregistreerd. Hierdoor kan ons klantcontactcentrum snel schakelen, direct stappen ondernemen en onze multidisciplinaire vaklieden op pad te sturen om het euvel te verhelpen.
De eenvoudige en intuïtieve lay-out van de app, zonder onnodige toeters en bellen, maakt het voor bewoners mogelijk om snel en gemakkelijk met Fixxed in contact te komen. Zo zorgen we samen nog sneller voor tevreden bewoners.