Geavanceerd systeem.

Ons BouwWorks-systeem professionaliseert en digitaliseert het complete projectproces, van begin tot eind. Dit alles resulteert in een nog sneller en bovendien efficiënter proces met minder faalkosten, betere communicatie en minder garantiewerkzaamheden. Alles wordt van start tot finish vastgelegd in het systeem waardoor alle relevante informatie direct beschikbaar is voor de juiste personen.

In samenwerking met opdrachtgevers hebben wij het systeem zo (door-)ontwikkeld dat het ons zeer uitgebreid inzicht geeft in allerlei relevante data. BouwWorks staat als een huis. Storingen, meldingen en bevindingen kunnen we hiermee zeer gedetailleerd vastleggen. Dat geldt zeker ook voor de status daarvan en de genomen vervolgstappen.

Het verstrekken van een maandelijks digitaal overzicht dat aan alle informatiebehoeften voorziet, is middels dit systeem uitstekend te realiseren. Verzamelde gegevens zijn voor Fixxed een belangrijke bron van informatie. We zullen het nooit nalaten om proactief te adviseren op basis van de informatie en voortschrijdend inzicht.

Fixxed app: optimale bewonerscommunicatie.

Tevens is BouwWorks gekoppeld aan onze nieuwe Fixxed App. Deze app zorgt voor optimale bewonerscommunicatie waarbij gebruiksgemak voor bewoners bovenaan staat. Een reparatie melden binnen 20 seconden, 24 uur per dag een vraag stellen en geen last hebben van wachtenden in een (telefoon)rij. Het is allemaal mogelijk met de Fixxed App!