Dubbel contract nieuws voor Fixxed met Vitalis en Parc Fontaine

27 mei 2021

Ondanks Covid-19 is 2021 een vruchtbaar jaar voor Fixxed, de onderhoudsdienst van BanBouw draait grote volumes. Na contractondertekeningen met Borgdonck en de High Tech Campus Eindhoven, mogen we nu ook het service en onderhoud gaan verlenen voor twee nieuwe partijen: Vitalis WoonZorg Groep en Parc Fontaine.

Vitalis WoonZorg Groep

Vitalis bied voor alle fases in het ouder worden oplossingen op het gebied van wonen, zorg, welzijn en behandelingen. Op maat en aanpasbaar aan de veranderende vraag. Hierin bewegen wij als Fixxed zijnde graag mee. Voorheen verleende we al service en onderhoud voor de combinatie Wooninc-Vitalis met 11 wooncomplexen met zorg. Daar worden nu nog eens 11 wooncomplexen rechtstreeks bij Vitalis aan toegevoegd. We zullen o.a. storingen gaan verhelpen, kleine verbouwingen doen, maar ook seriematig kamers opfrissen en afdeling ofwel groot keukens vervangen. Alles om zorgeloos wonen mogelijk te maken!

Parc Fontaine

Wonen in Parc Fontaine betekent thuiskomen in het Eindhovens groene hart. Direct aan het lommerrijke Stadswandelpark zijn hier drie grote woontorens met luxe appartementen gerealiseerd. Ook hier gaat Fixxed het service en onderhoud verzorgen. Dit gaan we doen voor alle koopwoningen van het complex.

Fixxed app

Voor beide partijen bekijken we de mogelijkheden voor het introduceren van de fixxed app, een app die het indienen van o.a. reparatieverzoeken heel eenvoudig maakt. “De appt maakt het mogelijk dat alle betrokken partijen direct op de hoogte zijn, zoals: huurder, verhuurder en andere dienstdoende partijen, aldus Leon Rovers, projectleider en klantmanager bij Fixxed.

Ambitie is dat de gehele portefeuille van woningen over 3 jaar gebruik maakt van de app. “De app zorgt voor korte lijnen, transparantie en duidelijkheid. Een goed voorbeeld is het indienen van foto’s voor reparaties en schades: foto’s zeggen véél meer dan woorden. Zo worden technische misopvattingen tussen -een vaak onwetende- bewoner of medewerker en onze servicedienst voorkomen. Daarnaast voorkomt de app dubbele meldingen, met name in de zorg, waar zorgmanagers en medewerkers werken met wisselende diensten”.